Виголювання української освіти In Критика, №1-2 (123-124), 2008, с. 33.
Ключові слова:
Болонський процес, українська освіта, європейська освітаКороткий опис
У статті авторка критично розглядає запровадження Болонської системи в українській вищій освіті. До основних її недоліків вона відносить істотне збільшення адміністративного й методичного навантаження на викладача, фрагментацію навчальних курсів на окремі модулі, що, на її думку, ускладнює для студентів формування цілісного бачення опанованого матеріалу, а також скасування гуманітарних дисциплін у програмах технічного та -інженерного спрямування. Авторка наполягає, що в освітній політиці українському суспільству не слід беззастережно наслідувати європейські моделі, оскільки механічне відтворення західних підходів лише поглиблюватиме кризові явища у вітчизняній освіті.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Downloads
Опубліковано
November 16, 2025
Категорії
Авторське право (c) 2025 Archivum Sententiarum (цифрова версія)